تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸

معرفی بسته رومینگ ایرانسل برای ایام محرم

معرفی بسته رومینگ ایرانسل برای ایام محرم

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همزمان با ایام عزاداری ماه محرم، بسته اینترنت #رومینگ ویژه‌ای را با هدف تسهیل ارتباطات، برای زائران عتبات عالیات در کشور عراق در نظر گرفته است.

خبر روزانه – اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همزمان با ایام عزاداری ماه محرم، بسته اینترنت #رومینگ ویژه‌ای را با هدف تسهیل ارتباطات، برای زائران عتبات عالیات در کشور عراق در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ، این بسته‌، از طریق اپراتورهای Zain و Asiacell در نظر گرفته شده و شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت ۱۴ روزه به قیمت ۳۰۰هزار تومان است.

بسته‌ اینترنت رومینگ، ویژه ایام محرم، از طریق کد دستوری #۴*۱۱۱۱*، سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و وب‌سایت ایرانسل، تا ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ قابل خرید و فعال‌سازی است.

همچنین تعرفه‌های آزاد مکالمه، پیامک و اینترنت ایرانسل در کشور عراق شامل ۲۳هزار و ۵۰۰ تومان برای هر دقیقه تماس با شماره عراقی و شماره ایرانی، ۱۷هزار و ۵۰۰تومان برای هر دقیقه تماس دریافتی و ۴هزار تومان برای ارسال هر پیامک است. دریافت پیامک رایگان و هزینه هر مگابایت مصرف آزاد اینترنت بدون فعال‌سازی بسته رومینگ، ۳هزار تومان است.

  نمایشگاه الکامپ با حضور وزیر ارتباطات در غرفه ایرانسل افتتاح شد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.