کد خبر : 2491
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۰۹

راه اندازی مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان (CRM) هوده کارت

راه اندازی مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان (CRM) هوده کارت
با دستور فرشید مولاپور مدیرعامل شرکت هوده، مرکز تخصصی ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت هوده با هدف ایجاد رضایتمندی بیشتر، تسریع و تسهیل در امور مربوط به پشتیبانی کارت اعم از امور مالی، فعال/غیرفعالی کارت‌های اعتباری، میزان اعتبار، سوالات مربوط به پذیرندگان و فروشگاه‌های طرف قرارداد و ... راه اندازی شد

خبر روزانه – با دستور فرشید مولاپور مدیرعامل شرکت هوده، مرکز تخصصی ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت هوده با هدف ایجاد رضایتمندی بیشتر، تسریع و تسهیل در امور مربوط به پشتیبانی کارت اعم از امور مالی، فعال/غیرفعالی کارت‌های اعتباری، میزان اعتبار، سوالات مربوط به پذیرندگان و فروشگاه‌های طرف قرارداد و … راه اندازی شد.

مولاپور با اظهار امیدواری نسبت به این که با همکاری و تلاش های این واحد و با انگیزه ای دوچندان پرسنل، این شرکت در کسب جایگاه مطلوبتر در ارائه خدمات گام بر می داردوی گفت: در صورتی که کارشناسان این مرکز تشخیص دهند موضوع در درجه اهمیت بالاتری است، موارد را با کارشناسان فنی شرکت هوده در میان گذاشته و پاسخ را به اطلاع آنها خواهند رساند.
کلیه مشتریان هوده کارت می‌توانند برای هر گونه سوال در ساعات اعلام شده با شماره تلفن ۸۵۳۳۳-۰۲۱ داخلی ۲ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایند و از راهنمای کارشناسان این مرکز استفاده نمایند.
گفتنی است: این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب (حتی روزهای تعطیل) آماده پاسخگویی به سوالات دارندگان و پذیرندگان است

بیشتر بخوانید:  اقدام فوری بیمه «ما» در پرداخت خسارت ۱۶ میلیارد ریالی خودرو / توصیه مهم برای رانندگان بدون بیمه بدنه

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.