تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

تعیین تکلیف بیش از ۸۰ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی در خراسان جنوبی

تعیین تکلیف بیش از ۸۰ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی در خراسان جنوبی

خبر روزانه – در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان جنوبی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، خبر تعیین تکلیف بیش از ۸۰ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی در این استان عنوان شد. در این نشست که با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، وحید داعی مدیر

خبر روزانه – در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان جنوبی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، خبر تعیین تکلیف بیش از ۸۰ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی در این استان عنوان شد.
در این نشست که با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی، قاسم تنها مدیرکل بنیاد مسکن استان، غلامرضا زنده طلب مدیر شعب بانک مسکن استان و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی از تلاش های صورت گرفته در این استان برای اجرای طرح نهضت ملی تقدیر کرد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ محدودیتی برای بهره‌مندی از توان پیمانکاران و انبوه‌سازان خوش‌نام در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد گفت: در بیشتر استان‌ها پالایش‌ها در مرحله نهایی شدن است که باید این کار سرعت بیشتری یابد.

وی تصریح کرد: حمایت همه جانبه از طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور و استان باید صورت پذیرد؛ مشکل تامین زمین در تمامی شهرها باید برطرف شده و استانداران و مدیران کل راه و شهرسازی در سطح استانها مسوولیت هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص تامین زیر ساخت لازم و صدور پروانه ساختمانی این اراضی را برعهده دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در این نشست بیان داشت: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته، استان خراسان جنوبی به همراه استان‌های سیستان و بلوچستان و بوشهر جزو سه استان پیشرو در کشور در زمینه تامین زمین مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی هستند.

بیشتر بخوانید:  تمدید طرح «سپرده ممتاز نهضت» تا پایان آذرماه سال جاری

داعی در ادامه افزود : بیش از ۸۰ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی در خراسان جنوبی تعیین تکلیف شده‌اند.

در حاشیه این جلسه، مدیر شعب بانک مسکن استان نیز گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور باعث رونق شده و با برنامه ریزی و جهت‌گیری مطلوب می توان در خانه دار شدن اقشار بسیاری از جامعه سهیم شد.

زنده طلب با اشاره به نقش محوری بانک مسکن به عنوان بانکی تخصصی در حوزه ساخت گفت: با توجه به نگاه خاص و روحیه جهادی دکتر شایان، بانک مسکن به عنوان بانکی تخصصی و توسعه‌ای، نقشی محوری در این طرح خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم ضمن تعامل مطلوب با سازمان‌های متولی بخش مسکن و ساختمان این طرح را به بهترین نحو نهایی کنیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.