تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

بانک ایران زمین بر مدار مشتری است

بانک ایران زمین بر مدار مشتری است
بانک ایران زمین با سیاست‌های کلان ارزش آفرینی تاسیس شده و مشتری مداری را مهمترین رویکرد آن می‌داند.

 رویکرد بانک ایران زمین یک رویکرد اجتماعی و مسئولیت پذیر در قبال آحاد جامعه، جوانان و تولید کنندگان است و به معنی تخصصی و حتی در تصور کلی مشتری مداری را درست و دقیق سرلوحه فعالیت‌های خود دارد.

خبر روزانه – بانک ایران زمین به مشتری مداری به عنوان یک اصل مهم و ارزش آفرین توجه دارد، این مهم فراتر از نگاه‌های مادی رایج است. تلاش ارائه خدمات شایسته برای جلب رضایت مشتریان است. همت کارشناسان و متخصصان در بانک ایران زمین اهتمام بر ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده به مشتریان است. خدمت به مردم ایران زمین بر بانک ایران زمین یک مطلوب و هدف مهم است.

 

به دلیل اهتمام بر فرهنگ توجه به مشتریان از طریق سامانه دریافت انتقادات و پیشنهادات در بانک ایران زمین این ارتباط با مردم عزیز برقرار است و هر شهروند و مشتری بانک ایران زمین می‌تواند شکایت خود را از طریق سامانه ثبت شکايت ثبت و تا حصول نتیجه پیگیری با کارشناسان این بخش در ارتباط باشد. ارائه انواع خدمات نوین بانکی‌، بانکداری الکترونیک، طرح‌های تسهیلات ویژه و اجرای طرح تسهیلات انتخاب برای افزایش قدرت اختیار و انتخاب مشتریان در دریافت تسهیلات مورد نیاز خود بخشی از آرمان مشتری مداری بانک ایران زمین است.

بانک ایران زمین در ارائه خدمات نوین بانکی پیشتاز است و محصولات و خدمات خود را منطبق با نیاز مشتريان ارائه می‌دهد. برقراری ارتباط با مشتریان و سهامداران از جمله روش‌هایی است که بانک ایران زمین تلاش کرده تا به مدد آن رضایت مشتریان خود را جلب کند. در رنگ آرم بانک رنگ ارغوانی انتخاب شده زیرا نماد صداقت و معنویت است‌.

با مردم به زبان خودشان سخن بگویید

این عنوان ارزشمند برای منشور اخلاقی کارکنان بانک ایران زمین بیانگر این مهم است که مشتری مداری سرلوحه فعالیت این بانک است. در ابتدای این منشور آمده است: «ما کارکنان بانک ایران زمین شاکر درگاه خداوند بزرگ هستیم که نعمت گام نهادن در مسیر خدمت به مردم ایران زمین را بر ما ارزانی داشته است، راهی که مقصد نهایی آن رضایت اوست».

اینطور حفظ کرامت و تعهد به احترام با مشتری جز مولفه‌های اصلی بانک ایران زمین تعریف شده و ارائه خدمات روزآمد و به کارگیری شیوه‌های نوین بانکداری الکترونیک و توجه به بانکداری اسلامی به منظور تحقق اهداف مشتری مداری اجرا می‌شود.

 م. سلیمانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.