کد خبر : 34986
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲

پاسخگویی به مطالبات شهروندان منطقه ۱۲ در قالب ملاقات مردمی شهردار منطقه

پاسخگویی به مطالبات شهروندان منطقه ۱۲ در قالب ملاقات مردمی شهردار منطقه

پنجاه و ششمین برنامه ملاقات مردمی با شهردار منطقه۱۲ در پانزدهم مردادماه ۱۴۰۳ ، در راستای رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های شهروندان و در قالب دوشنبه های پاسخگویی برگزار شد.

خبر روزانه – پنجاه و ششمین برنامه ملاقات مردمی با شهردار منطقه۱۲ در پانزدهم مردادماه ۱۴۰۳ ، در راستای رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های شهروندان و در قالب دوشنبه های پاسخگویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، دراین دیدار که معاون شهرسازی و معماری، رؤسای ادارات حراست ، بازرسی ، املاک وحقوقی حضور داشتند، شهروندان در معاونت شهرسازی و معماری به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
در این دیدار به پرونده‌های شهروندان قلب طهران با موضوعات ، شهرسازی ، اجرای احکام و املاک رسیدگی و دستورات لازم برای رفع و تسریع مطالبات مردمی صادر شد.
رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردمی و تکریم ارباب رجوع در حوزه شهری که ارتباط مستقیم و تنگاتنگ نیز با وظایف شهرداری به عنوان یک دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان دارد، در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قلب طهران قرار دارد، در همین راستا دیدار هفتگی انارکی محمدی با شهروندان به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود.
شایان ذکر است؛ شهروندان می‌توانند برای درخواست ملاقات به صورت حضوری به شهرداری منطقه ۱۲، واحد روابط عمومی مراجعه کنند.

  زنگ تحرک و نشاط برای کارگران شهرداری منطقه ۱۶
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.