کد خبر : 33288
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰

برگزاری جشنواره «مادر و کودک» در بوستان بانوان منطقه ۱۶

برگزاری جشنواره «مادر و کودک» در بوستان بانوان منطقه ۱۶

در این جشنواره برنامه‌های متنوعی با برپایی استیج، مسابقه، جشن، نمایش، موسیقی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه های خاص ویژه کودکان در نظر گرفته شده است.

خبر روزانه – در این جشنواره برنامه‌های متنوعی با برپایی استیج، مسابقه، جشن، نمایش، موسیقی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه های خاص ویژه کودکان در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش خبر روزانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان اینکه بی شک جشنواره های تفریحی – فراغتی برای گروه زنان و دختران باعث افزایش سلامت و جسمی و روحی ایشان می گردد؛ افزود: برای گروه هدف مادر و کودک فعالیتهای فرهنگی، نشاط و بازی و هیجان، در تعامل با طبیعت، علاوه بر اینکه موجب ارتقاء سلامت و رشد جسمی و روانی کودک است، باعث پیوندهای مستحکم عاطفی میان مادر و کودک می شود.

 

 

برگزاری جشنواره ویژه این گروه یکی از حلقه های توسعه فضاهای فرهنگی و الهام بخش است که میتواند خلأ نبودن یک فضای مناسب برای تفریح و ورزش زنان و دختران و مادران در کنار فرزاندانشان را پر کند.

وی درخصوص اهداف این جشنواره گفت: فراهم‌سازی زمینه ارتقای سلامت جسمی و روحی مادران و کودکان، ایجاد زمینه مناسب جهت پرورش و رشد کودکان از لحاظ عاطفی، حسی و حرکتی و همچنین، شناخت از طریق بازی‌های ورزشی، اجرای فعالیت‌های هنری و فکری از طریق بازی‌های گروهی با همسالان، گسترش و توسعه بازی‌های ورزشی و فعالیت‌های مختلف در بوستان‌های بانوان و در واقع افزایش نشاط اجتماعی مادر و کودک در سطح جامعه از اهداف مهم این جشنواره است.

اکبری مدیر اداره امور بانوان منطقه ۱۶ از برگزاری سومین سال متوالی جشنواره «مادر و کودک» در بوستان بانوان خبر داد و گفت: این جشنواره از ۲۱ خرداد آغاز و تا پایان روز ۲۴ با اجرای برنامه های متنوع پذیرای مادران و کودکان است. از بخش های این جشنواره می توان به گذرهای مختلفی از جمله ایستگاه‌‏های محیط زیست، بازی‏‌های فکری، خوردنی‎های سالم گذرهای بازی‌های مادر و کودک، فعالیت‌های فرهنگی و همچنین جشنواره غذاهای سالم نام برد.

  افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور/ سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی و انتشار پوستر از طریق مناطق افزود: تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر شرکت کننده در این جشنواره حضور یافته که استقبال بی‌نظیر همراه بوده است.

اکبری در انتها از بهره مندی تخفیف ۵۰ درصدی امکانات و مجموعه های ورزشی برای شرکت کنندگان در این جشنواره خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.