کد خبر : 30195
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

تجربه گردشگری مجازی تهران در ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی منطقه ۱۲

تجربه گردشگری مجازی تهران در ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی منطقه ۱۲

برای نخستین بار شهروندان وگردشگران داخلی و خارجی می توانند با حضور در ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی منطقه ۱۲ ، بناهای تاریخی و گردشگری شهر تهران را با استفاده از دستگاه های VR (واقعیت مجازی) بازدید کنند.

خبر روزانه – برای نخستین بار شهروندان وگردشگران داخلی و خارجی می توانند با حضور در ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی منطقه ۱۲ ، بناهای تاریخی و گردشگری شهر تهران را با استفاده از دستگاه های VR (واقعیت مجازی) بازدید کنند.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی گفت : امروزه صنعت روبه‌رشد گردشگری با ظهور تکنولوژی‌های نوین تغییرات شگرفی را تجربه می‌کند که از جمله پیشرفت هایی که روی داده و تحولات زیادی که ایجاد کرده است فناوری واقعیت مجازی است.

شهردار منطقه ۱۲ اظهار داشت : اداره گردشگری منطقه ۱۲ با استفاده از دستگاه های VR ، برای نخستین بار امکان تجربه شهروندان و گردشگران نوروزی برای سفر های مجازی از همه بناهای تاریخی شهر تهران با کمترین هزینه و زمان را در ایام نوروز ارائه داد.

گفتنی است ؛ استفاده از فناوری های VR دربازار های گردشگری به شهروندان وگردشگران تعطیلات فرصت بهتری برای تصمیم گیری درانتخاب مقصد مورد نظر را نیز می دهد.

  اجرای طرح لایروبی انهار و منهول ها در نواحی شش گانه منطقه ۱۲

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.