تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

یلدای سلامت در قلب طهران برگزار شد

یلدای سلامت در قلب طهران برگزار شد

به منظور ارتقای مشارکت های اجتماعی و ایجاد حس دلگرمی و لحظاتی شاد در بین مددجویان منطقه۱۲، باحضور بیش از ۴۰۰ نفر از توان یابان عزیز به همراه خانواده هایشان ویژه برنامه یلدا با عنوان” یلدای سلامت “در تالار فرهنگیان برگزار شد.

خبر روزانه – به منظور ارتقای مشارکت های اجتماعی و ایجاد حس دلگرمی و لحظاتی شاد در بین مددجویان منطقه۱۲، باحضور بیش از ۴۰۰ نفر از توان یابان عزیز به همراه خانواده هایشان ویژه برنامه یلدا با عنوان” یلدای سلامت “در تالار فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، این مراسم به همت اداره سلامت منطقه و با حضور انارکی محمدی شهردار منطقه ،ساداتی معاون اجتماعی وفرهنگی ،شهرداران نواحی، اعضای کانون معلولان و جمعی از مدیران منطقه برپا شد.

در این دوهمی شهردار منطقه ۱۲ توجه به قشر توان یاب وکم توان را اولویت مدیریت شهری دانست و گفت: توانخواهان جامعه از اقشاری هستند که بواسطه شرایط فیزیکی که بر آن‌ها حادث شده نیازمند همکاری و همراهی مسئولان در ایجاد اشتغال و مناسب سازی فضای شهری برای تردد و تامین نیازهای روزانه خود هستند.

انارکی محمدی در ادامه با حضور در کنار تک تک این عزیزان و خانواده هایشان با آن ها صحبت و درجریان درخواست ها ومشکلاتشان قرار گرفت و پک های یلدایی تقدیمشان شد.

این مراسم با برنامه های متنوع وشادی مانند دف زنی، تلوات صلوات خاصه امام رضا (ع) و برگزاری مسابقه همراه بود ودرآخر به قید قرعه به تعدادی از عزیزان هدایایی اهدا شد.

  انتخابات شهردار مدرسه در قلب طهران

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.