کد خبر : 32278
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۳۷

همزمان با جشن امام رضایی ها؛

پردیس فرهنگی منطقه ۱۲ میزبان دلدادگان امام هشتم

پردیس فرهنگی منطقه ۱۲ میزبان دلدادگان امام هشتم

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) پردیس فرهنگی_ پذیرایی منطقه ۱۲ در مسیر جشن امام رضایی ها از میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر(عج) واقع در خیابان کریم خان زند ،مقابل داروخانه ۱۳ آبان میزبان عاشقان و دلدادگان امام هشتم شیعیان ، علی ابن موسی الرضا بود .

خبر روزانه – همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) پردیس فرهنگی_ پذیرایی منطقه ۱۲ در مسیر جشن امام رضایی ها از میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر(عج) واقع در خیابان کریم خان زند ،مقابل داروخانه ۱۳ آبان میزبان عاشقان و دلدادگان امام هشتم شیعیان ، علی ابن موسی الرضا بود .

 

به گزارش خبر روزانه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردارمنطقه گفت : به همت معاونت اجتماعی وفرهنگی، سپاه پاسداران، گروه های جهادی و جمعی از خادمیاران امام رضا (ع) ، غرفه های پذیرایی و فرهنگی ویژه کودکان و بزرگسالان برپا شد.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها همزمان با ایام دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) با حضور مداحان سرشناس در میدان ولیعصر(عج)گفت: در این راستا، پردیس فرهنگی منطقه ۱۲ نیز با ویژه برنامه های فرهنگی برنامه ریزی شده برای همه قشر ها با برپایی ایستگاه هایی مختلفی با محوریت سلامت، نقاشی کودکان، عمو روحانی ، تن پوش های عروسکی، گریم کودک، دعوت از نقاشان وخطاطان کشور ، نقش حنا ویژه کودکان و غرفه های پذیرایی از آب میوه طبیعی تا پخش آش میزبان شهروندان بود.

در اجتماع بزرگ امام رضایی ها که به همت سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران تدارک دیده شده است، حجت‌الاسلام شهاب مرادی، سخنرانی و رضا هلالی، محمدحسین پویانفر،محمد اسدالهی و روح الله رحیمیان و سیدمحمدرضا نوشه‌ور مدیحه‌خوانی کردند.

براساس این گزارش جشن بزرگ امام رضایی ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه ۲۸ اردیبهشت همراه با اهتزاز پرچم رضوی با برنامه‌های شاد و مفرح و نیز اجرای نمایش و سرود و مسابقه‌ برای کودکان و نوجوانان وهمچنین موکب‌های پذیرایی، خدماتی و شهربازی آماده خدمت به شهروندان وعاشقان امام رضا (ع) بود.

  احداث ۴۰ چشمه سرویس‌ بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.