کد خبر : 34986
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲

پاسخگویی به مطالبات شهروندان منطقه ۱۲ در قالب ملاقات مردمی شهردار منطقه

پاسخگویی به مطالبات شهروندان منطقه ۱۲ در قالب ملاقات مردمی شهردار منطقه

پنجاه و ششمین برنامه ملاقات مردمی با شهردار منطقه۱۲ در پانزدهم مردادماه ۱۴۰۳ ، در راستای رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های شهروندان و در قالب دوشنبه های پاسخگویی برگزار شد.

خبر روزانه – پنجاه و ششمین برنامه ملاقات مردمی با شهردار منطقه۱۲ در پانزدهم مردادماه ۱۴۰۳ ، در راستای رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های شهروندان و در قالب دوشنبه های پاسخگویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، دراین دیدار که معاون شهرسازی و معماری، رؤسای ادارات حراست ، بازرسی ، املاک وحقوقی حضور داشتند، شهروندان در معاونت شهرسازی و معماری به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
در این دیدار به پرونده‌های شهروندان قلب طهران با موضوعات ، شهرسازی ، اجرای احکام و املاک رسیدگی و دستورات لازم برای رفع و تسریع مطالبات مردمی صادر شد.
رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردمی و تکریم ارباب رجوع در حوزه شهری که ارتباط مستقیم و تنگاتنگ نیز با وظایف شهرداری به عنوان یک دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان دارد، در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قلب طهران قرار دارد، در همین راستا دیدار هفتگی انارکی محمدی با شهروندان به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود.
شایان ذکر است؛ شهروندان می‌توانند برای درخواست ملاقات به صورت حضوری به شهرداری منطقه ۱۲، واحد روابط عمومی مراجعه کنند.

  ایلان ماسک توییتر را خرید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.