تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

ویژگیهای جدیدChatGPT ؛ نمونه سوالات پیشنهادی تا آپلود همزمان چند فایل

ویژگیهای جدیدChatGPT ؛ نمونه سوالات پیشنهادی تا آپلود همزمان چند فایل

OpenAI، شرکت سازنده مدل زبانی پیشرفته ChatGPT، شش ویژگی جدید را در آخرین نسخه برای افزایش تعامل با کاربر اعلام کرد

م.سلیمانی

خبر روزانه – OpenAI، شرکت سازنده مدل زبانی پیشرفته ChatGPT، شش ویژگی جدید را در آخرین نسخه برای افزایش تعامل با کاربر اعلام کرد.

هفته آینده شاهد ارتقاء‌های جدیدی در چت‌بات هوش مصنوعی با هدف بهینه‌سازی تجربه کاربر با ارائه چندین ویژگی جدید و بهبود قابلیت استفاده خواهیم بود.

 نمونه های سریع

شروع یک مکالمه جدید با ChatGPT اکنون می تواند به لطف معرفی نمونه های سریع، فرآیند بصری تری باشد.

نمونه های سریع

کاربران اغلب با یک صفحه خالی مواجه می شدند که منجر به مشکلاتی در شروع گفتگو می شد. برای کاهش این مشکل، ChatGPT در شروع یک چت جدید، نمونه‌هایی را ارائه می‌کند و کاربران را به سمت مکالمات جذاب راهنمایی می‌کند.

 

پاسخ های پیشنهادی

ویيگی جدید دیگر “پاسخ های پیشنهادی” است. OpenAI به دنبال غنی سازی گفتگو با ارائه گزینه های پیشنهادی برای ادامه گفتگو می باشد.

کاربران می توانند با یک کلیک یک موضوع را با عمق بیشتری بررسی کنند و تعامل با مدل هوش مصنوعی را پویاتر و دقیق تر کنند.

 

 GPT-4 به عنوان مدل پیش فرض

ChatGPT همچنین با آخرین نسخه مدل خود، GPT-4 ، به عنوان پیش‌فرض جدید برای کاربران پلاس با سقف ۵۰ پیام در هر سه ساعت، پیش می‌رود .

هنگام شروع یک چت جدید، کاربران به طور پیش فرض به نسخه GPT-3.5 برنخواهند گشت. یادآوری مدل‌های انتخاب شده قبلی می‌تواند تعاملات کاربر را ساده‌تر کند و به صرفه‌جویی در زمان و راحتی بیشتر کمک کند.

مدت زمان طولانی تری وارد سیستم شوید

کاربران چت جی‌پی‌تی حالا دیگر به‌صورت خودکار هر دو هفته یک بار از حساب خود بیرون انداخته نمی‌شوند و درصورتی‌که یک کاربر از حسابش خارج شود، پس از ورود مجدد با یک صفحه خوش‌آمدگویی جدید مواجه می‌شود.

  سامسونگ چشم‌انداز Galaxy AI را در جریان رویداد MWC 2024 معرفی کرد

میانبرهای صفحه کلید ChatGPT

ChatGPT حالا از میانبرهای جدید پشتیبانی می‌کند که با استفاده از Ctrl + / یا Command + / می‌توانید فهرست کامل آن‌ها را ببینید.

ویزگی میانبر

 

به گزارش رسانه خبری خبر روزانه، در پایان  قابل ذکر است که OpenAI  درخواستی برای علامت تجاری “GPT-5” به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ارسال کرده است.

همچنین نسخه جدید طیف گسترده ای از نرم افزارهای مرتبط با مدل های زبان و هوش مصنوعی را پوشش می دهد. ویژگی‌های اضافی شامل تبدیل فایل‌های داده‌های صوتی به متن، تشخیص صدا و گفتار، ایجاد و تولید متن، و توسعه، اجرا و تجزیه و تحلیل الگوریتم‌هایی است که می‌توانند تجزیه و تحلیل، طبقه‌بندی و انجام اقدامات در پاسخ به داده‌ها را یاد بگیرند.

 

م.سلیمانی

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.