کد خبر : 31627
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

نخستین جلسه کمیته فنی منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

نخستین جلسه کمیته فنی منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

کمیته فنی منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۳ به منظور بررسی و کنترل وضعیت پروژه های در دست اجرا و تصمیم گیری در مورد پروژه های آتی منطقه تشکیل جلسه داد.

خبر روزانه – کمیته فنی منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۳ به منظور بررسی و کنترل وضعیت پروژه های در دست اجرا و تصمیم گیری در مورد پروژه های آتی منطقه تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبر روزانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، در نخستین جلسه کمیته فنی در سال جاری با حضور معاونان ، جمعی از مدیران و نماینده اداره پایش و کنترل پروژه شهرداری تهران در خصوص پروژهای توسعه محلی مستمر، غیر مستمر و همچنین وضعیت پروژهای احداثی منطقه بحث و گفتگو شد.

در این جلسه، پاشایی معاون برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی منطقه ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های منطقه گفت: اجرای صحیح و کارشناسی شده پروژه‌ها و تعریف آنها منطبق با نیازهای شهروندی گام مهمی در خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء کیفیت خدمات محسوب می شود.

بر پایه این گزارش؛ در این جلسه آخرین وضعیت انعقاد قراردادها، روند پیشرفت هر معاونت در شاخص های ریالی و فیزیکی به تفکیک‌ مورد بررسی قرار گرفت و معاونت‌های برنامه ریزی و سرمایه انسانی، فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک، امور اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری در این جلسه از جزئیات پیشرفت پروژه ها و موانع پیشبرد آن گزارش دادند و در ادامه معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی دستورات لازم جهت رفع مشکلات و پیشرفت سریع پروژه‌ها را صادر کرد.

همچنین مقرر شده کمیته فنی به صورت هفتگی تشکیل جلسه دهد، مستند سازی از پروژه‌ها قبل، حین و بعد از اجرای آن و ارائه گزارشی هفتگی از عملکرد و روند پیشرفت پروژه‌ها در نظارت بر حسن انجام کار از موادی است که بنابر دستور شهردار منطقه باید به صورت دقیق توسط واحد ذیربط اجرایی شود.

  چگونه رکورد تولید روزانه و ماهانه فولاد اکسین پس از ۷ سال شکسته شد؟!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.