کد خبر : 32054
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶

شهردار منطقه۱۶ خبر داد:

عصر امروز (۲۴ اردیبهشت) فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح نواب – تندگویان بهره برداری می شود

عصر امروز (۲۴ اردیبهشت) فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح نواب – تندگویان بهره برداری می شود

شهردار منطقه ۱۶ با اعلام این خبر گفت: این پروژه یکی از بزرگترین طرح های پایتخت بود که به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران عملیاتی شد.

خبر روزانه – شهردار منطقه ۱۶ با اعلام این خبر گفت: این پروژه یکی از بزرگترین طرح های پایتخت بود که به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، کاهش بار ترافیک جنوب تهران مطالبه چندین ساله شهروندان بود که در این دوره مدیریت شهری با اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح نواب – تندگویان گام بزرگی برای تحقق این مطالبه برداشته شد. با توجه‌ به وسعت پروژه مقرر شد در ۴ فاز اجرایی شود. پروژه‌ای که بار ترافیک جنوب تهران و مسیرهای منتهی به محورهای بزرگراهی تندگویان و شهید هاشمی (مناطق ۱۶ و ۱۹) را کاهش می‌دهد.

شهردار منطقه افزود: فاز اول این پروژه سال گذشته افتتاح و زیر بار ترافیک رفت و مدیریت شهری قول داد بهار ۱۴۰۲ فاز دوم بهره‌برداری شود. فاز سوم هم ۲۰ روز بعد از بهره برداری فاز دوم تکمیل و ۲ ماه پس از بهره برداری از این فاز، فاز چهارم افتتاح می شود.

محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ با بیان اینکه با افتتاح فاز دوم، پایتخت‌نشینان برای همیشه با ترافیک میدان بهمن خداحافظی می‌کنند و تردد در مسیر بزرگراه تندگویان و شهید هاشمی تسریع و تسهیل خواهد شد؛ افزود: «با بهره‌برداری از فاز دوم (زیرگذر تندگویان) دسترسی شهروندان در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان از میدان بهمن به سمت آزادگان تسریع می‌شود و با پیش‌بینی رمپ ورودی و خروجی قطعاً ترافیکی در این محور نخواهیم داشت.»

او در پایان گفت: فاز اول این پروژه از شمال به جنوب نواب – تندگویان، فاز دوم پروژه از میدان بهمن به تندگویان، فاز سوم از محور تندگویان به نواب شمال و فاز چهارم مسیر رمپ و پایه‌های پل چپ‌گرد می باشد.

  اجرای سرعتکاه در تقاطع خیابان میعاد و طبیعت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.