کد خبر : 33565
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

طبخ و توزیع بیش از ۲۰ هزار پرس غذا برای جشن بزرگ مهمونی ۱۰ کیلومتری در منطقه ۱۹

طبخ و توزیع بیش از ۲۰ هزار پرس غذا برای جشن بزرگ مهمونی ۱۰ کیلومتری در منطقه ۱۹

همزمان با عید بزرگ غدیرخم و جشن بزرگ مهمونی ۱۰ کیلومتری، بیش از۲۰ هزار پرس غذای گرم و میان وعده در غرفه های منطقه ۱۹ در بین عاشقان امامت و ولایت توزیع خواهد شد.

خبر روزانه – همزمان با عید بزرگ غدیرخم و جشن بزرگ مهمونی ۱۰ کیلومتری، بیش از۲۰ هزار پرس غذای گرم و میان وعده در غرفه های منطقه ۱۹ در بین عاشقان امامت و ولایت توزیع خواهد شد.

به گزارش خبر روزانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار پرس غذا و میان وعده شامل ۵ هزار پرس سمبوسه و ناگت مرغ، ۷ هزار پرس ساندویچ، ۵ هزار پرس کباب و ۵ هزار پرس غذای گرم به همت خیران، جهادگران، گروه های مردمی طبخ و در برنامه های فرهنگی و مذهبی و جشن بزرگ مهمونی ۱۰ کیلومتری در بین شرکت کنندگان توزیع می شود.

به گفته این مسئول علاوه بر تهیه غذای گرم ۶ هزار لیوان آب هویج، ۳ هزار لیوان آب طالبی، ۸ هزار لیوان شربت، ۲ هزار لیوان آب هندوانه و ۳ هزار آب معدنی برای پذیرایی در این روز مهیا شده است.

اخگر پور یاد آور شد : بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم نیز با مشارکت هیأت مذهبی و گروه های جهادی تهیه و طبخ و در قالب طرح اطعام غدیر در بین ساکنین محلات کم برخوردار توزیع شده است.

  ویژه برنامه سلامت در میدان شهید باهنر اجرا شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.