کد خبر : 31195
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران در منطقه یک:

سازمان ها برای اطلاع رسانی موثر نیازمند هم افزایی هستند

سازمان ها برای اطلاع رسانی موثر نیازمند  هم افزایی هستند

دستگاه‌های اجرایی در حوزه منطقه یک و شهرستان شمیرانات نیاز است برای اطلاع رسانی موثر با یکدیگر هم افزایی و همکاری داشته باشند

خبر روزانه – دستگاه‌های اجرایی در حوزه منطقه یک و شهرستان شمیرانات نیاز است برای اطلاع رسانی موثر با یکدیگر هم افزایی و همکاری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، محمد صائبی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات و سازمان های شمیران که در منطقه یک با حضور سید مهدی صباغ شهردار این منطقه، صدیقه محمد بیگی مدیر روابط‌عمومی و… برگزار شد گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در فرمانداری تشکیل می‌شود و به عنوان یک پل ارتباطی بین فرمانداری، استانداری، وزارت کشور و… است و ظرفیت مناسبی برای رشد و بالندگی در حوزه اطلاع رسانی محسوب می‌شود.

صائبی بر هماهنگی و تعامل بیشتر ادارات لواسان شمیرانات تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌ها باید متوجه اهمیت حوزه روابط عمومی بشوند و برای فعالیت اطلاع رسانی خود برنامه‌ریزی کنند.

او بر پایی جلسات مستمر را لازمه کار دانست و افزود: به دلیل وسعت حوزه شمیران این جلسات باید مستمر برگزار و پس از چند جلسه پیگیری موارد در سطح استانداری هم انجام شود.

مدیر روابط عمومی استانداری تشکیل کارگروه‌های تخصصی را اقدام دیگری دانست و گفت:گروه‌های تخصصی علاوه بر شمیرانات و لواسانات در حوزه منطقه یک هم تشکیل و دبیر مشخص و موضوعات کاری تخصصی اعلام و همه برای حل آنها دقت لازم را انجام دهند تا در کنار هم بتوانیم با هماهنگی بیشتر امور را پیش ببریم.

گفتنی است در این گردهمایی سید غلامرضا کاظمی دینان استاد و پیشکسوت علوم ارتباطات نیز حضور داشت

  آغاز عملیات اصلاح هندسی زیرگذر روستای پلائین در منطقه 19/ اجرای عملیات روکش پل شهید رشادی و معابر منطقه 19 با پخش 700 تن آسفالت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.