تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۰

دستان پر شرکت مخازن سبز پتروشيمى عسلويه در آخرین روز بيست و هشتمين نمایشگاه بين المللي نفت

دستان پر شرکت مخازن سبز پتروشيمى عسلويه در آخرین روز بيست و هشتمين نمایشگاه بين المللي نفت

در آخرین روز نمایشگاه بین بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ضمن معرفی توانایی‌ها و دستاوردهای خود به بازدیدکنندگان و مقامات حاضر در نمایشگاه، اقدام به امضای چندین تفاهم‌نامه مهم با چندین شرکت و بانک کرد.

خبر روزانه – در آخرین روز نمایشگاه بین بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ضمن معرفی توانایی‌ها و دستاوردهای خود به بازدیدکنندگان و مقامات حاضر در نمایشگاه، اقدام به امضای چندین تفاهم‌نامه مهم با چندین شرکت و بانک کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خبر روزانه، از جمله این تفاهم‌نامه‌ها می‌توان به تفاهم‌نامه با  با پتروشیمی سبلان، بانک شهر و پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی اشاره کرد. سه تفاهم نامه منعقد شده از جمله دستاوردهای این شرکت از حضور فعال خود در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به شمار می‌رود.

در حاشیه این مراسم مهندس باتمانی مدیرعامل مخازن سبز با سید مهدی فرحی سرتیپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاور عالی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی و شاه‌میرزایی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و بیژن چگینی» رئیس هیات مدیره صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرپرست مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی دیدار و گفتگو کرد،

  پتروشیمی پردیس حامی شركت های دانش بنیان داخلی/ میری لواسانی: از ایده های جدید دانش بنیان ها استقبال می كنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.