تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

حماسه مشارکت مدیران ، کارکنان و خانواده هاي شركت مخازن سبز در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

حماسه مشارکت مدیران ، کارکنان و خانواده هاي شركت مخازن سبز در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

دکتر موسوی مدیر امور مدیران، کارکنان و خانواده‌های ایشان، با استقبال پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و آرای خود را به صندوق ۲۳ واقع در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه انداختند.

خبر روزانه – دکتر موسوی مدیر امور مدیران، کارکنان و خانواده‌های ایشان، با استقبال پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و آرای خود را به صندوق ۲۳ واقع در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه انداختند.

 

به گزارش پایگاه خبری خبر روزانه به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ دکتر موسوی به نمایندگی از مهندس باتمانی مدیر عامل شرکت مخازن سبز ،در مراسمی با حضور جمعی از کارکنان و مدیران این شرکت، در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت. او با صدور بیانیه‌ای از جانب خانواده بزرگ مخازن سبز، پیام حمایت و تاکید بر اهمیت مشارکت فعال در فرایند انتخابات را منتقل کرد، که نشان از ارزش قائل بودن این شرکت به فرایند انتخابات دارد.

وی در جمع خانواده ها، از حضور حماسی کارکنان و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری رویداد مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد. همچنین با ارج نهادن به زحمات بی‌دریغ تمامی عوامل و دست‌اندرکاران در برگزاری این رویداد بزرگ و سرنوشت‌ساز، ضمن ابراز خرسندی افزود: امیدواریم تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، شاهد رفع چالش‌های معیشتی و اقتصادی و پیشرفت روزافزون کشور باشیم.

وی بیان داشت: امیدوارم که بتوانیم شرکت را به سوی دستاوردهای اهداف سازمانی پیش ببریم و شرایطی را ایجاد کنیم که شما عزیزان در کنار خانواده، بدون هیچ نگرانی خاصی از زندگی، روزهای خوشی را سپری کنید.

در جریان بازدید از محل برگزاری انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری، اقای شیخیانی، معاون سیاسی امنیتی، از تلاش‌های بی‌دریغ مدیرعامل و مدیر امور مدیران تقدیر و تشکر کرده و از مشارکت فعال کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در این روند مهم تقدیر نمود.

  احداث ۴ مجموعه فرهنگی، آموزشی، ورزشی، درمانی در منطقه ۲۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.