تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۵

حل مشکلات ترافیکی نیازمند فرهنگ سازی است

حل مشکلات ترافیکی نیازمند فرهنگ سازی است

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ به همراه زینب عبادی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه وجمعی از مدیران منطقه ضمن بازدید از برخی پروژه های ترافیکی منطقه گفت: حل مشکلات ترافیکی علاوه بر فراهم کردن زیرساخت شهری نیازمند فرهنگ سازی است.

خبر روزانه – وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ به همراه زینب عبادی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه وجمعی از مدیران منطقه ضمن بازدید از برخی پروژه های ترافیکی منطقه گفت: حل مشکلات ترافیکی علاوه بر فراهم کردن زیرساخت شهری نیازمند فرهنگ سازی است.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضاانارکی محمدی در این بازدید ۳ ساعته ابتدا روند تکمیل رفیوژ میانی خیابان ابن سینا را مورد بررسی قرار داد و گفت:با توجه به اینکه این خیابان حدفاصل خیابان مجاهدین اسلام وقائدی مسیر پر تردد همراه با ترافیکی بوده است ؛ در این میان برخی از رانندگان با دور زدن و تغییر مسیر باعث تصادف می شدند که احداث رفیوژ(جداکننده) میانی در دستور کار قرار گرفت و بحث روشنایی آن نیز در حال انجام است.

 

شهردار منطقه۱۲ در ادامه از مشکلات ترافیکی تقاطع سعدی_ منوچهری بازدید کرد وگفت: راه کارهای ساماندهی ترافیکی این تقاطع با هدف روان سازی ترافیک و کاهش تخلف های رانندگی در دست بررسی است و به زودی حل خواهد شد.

چهارراه گلوبندک مسیر بعدی بازدید بود که شهردار منطقه ۱۲ به همراه معاون حمل ونقل وترافیک مشکل تردد عابران پیاده را پایش کردند.

وی با اشاره به اینکه ورود موتور سیکلت ها به داخل پیاده رو و یا حتی پارک کردن آن ها مشکلاتی را برای عابران به وجود آورده، گفت: نقاط پر تردد موتور سیکلت ها در منطقه شناسایی و این اطلاعات در اختیار پلیس راهور قرار گرفت تا با مشارکت پلیس بتوانیم تردد این وسایط نقلیه در سطح منطقه را ساماندهی کنیم.

وحیدرضا انارکی محمدی در پایان با تاکید بر اینکه بیش از نیمی از مشکلات ترافیکی ما ناشی از خلا مدیریت در بحث آموزش وفرهنگ سازی است گفت:با هماهنگی نیروی انتظامی و مرجع قضایی در محدوده بازار به خصوص خیابان ۱۵ خرداد و خیابان های منتهی به آن که با عنوان پیاده راه شناخته می شوند اعمال قانون شد و مکان هایی به عنوان پارک مورتوسیکلت ها اختصاص داده  شد تا علاوه بر حل مشکل تردد عابران به زیبایی شهر هم خللی وارد نشود.

   رسیدگی به پرونده‌های شهری با موضوعات املاک و شهرسازی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.