کد خبر : 35056
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

حضور همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

حضور همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) از روز جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ به مدت چهار روز با حضور همراه اول که به ارائه سرویس‌های مختلف در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، مالی، بیمه و فینتک می‌پردازد، آغاز به کار می‌کند. به گزارش خبر روزانه به نقل از روابط عمومی ، تمرکز اصلی نخستین و

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) از روز جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ به مدت چهار روز با حضور همراه اول که به ارائه سرویس‌های مختلف در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، مالی، بیمه و فینتک می‌پردازد، آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبر روزانه به نقل از روابط عمومی ، تمرکز اصلی نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور بر حوزه راهکارهای سازمانی و معرفی سرویس‌هایی نظیر «اپراتور خدمات بانکی»، «API Console»، «کیف پول فراگیر و اپلیکیشن اوانو»، «آی بیمه»، «خدمات ابر اول» و «شعبه متصل – Connected branch» است.

از منظر بورسی نیز بخش «امور سهام» همراه اول در کنار سایر بخش‌های این گروه واقع در سالن ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارد و از ساعت ۸ تا ۱۵ پاسخگوی پرسش‌های سهامداران خواهد بود.

همچنین اپراتور اول با توجه به اهمیت مقوله جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، در تمامی روزهای برگزاری این رویداد اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی می‌کند که جزییات آن در لینک خبر قابل مشاهده است.

  تیم ملی وزنه‌برداری ایران با حمایت همراه اول قهرمان آسیا شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.