تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

جشن بزرگ میلاد مهر و ماه در شرکت فولاد خوزستان

جشن بزرگ میلاد مهر و ماه در شرکت فولاد خوزستان

جشن بزرگ ویژه هفته وحدت و میلاد مهر و ماه با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، عطا تفضلی معاون خرید و جمعی از کارکنان و خانواده بزرگ شرکت فولاد خوزستان شامگاه نهم مهرماه ۱۴۰۲ در مجتمع دویست دستگاه برگزار شد.

خبر روزانه – جشن بزرگ ویژه هفته وحدت و میلاد مهر و ماه با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، عطا تفضلی معاون خرید و جمعی از کارکنان و خانواده بزرگ شرکت فولاد خوزستان شامگاه نهم مهرماه ۱۴۰۲ در مجتمع دویست دستگاه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری خبر روزانه به نقل از  روابط عمومی، حجت الاسلام موسی بهاالدینی در این مراسم اظهار داشت: سه عمل بهترین اعمال است؛ نخست: نماز اول وقت، زیرا اولین چیزی که از ما می‌پرسند نماز است. آن هم اول وقت و به جماعت؛ دوم، محبت به پدر و مادر است؛ زیرا دعای پدر و مادر در حق اولاد از دعای پیامبر در حق امت، زودتر مستجاب می‌شود. سوم، جهاد در راه خدا است. بهترین جهاد نیز، کنترل نفس و لقمه حلال بر سر سفره خانواده بردن است.

بر پایه این گزارش، جشن یاد شده با اجرای هومن فرج زاده از مجریان صدا و سیمای مرکز خوزستان، مولودی خوانی حسین روشنازاده، اجرای موسیقی سنتی بختیاری گروه زاگرس نشینان، گروه نمایشی طرفی و همچنین برپایی مسابقه و غرفه‌های پذیرایی همراه بود.

گفتنی است، در پایان جشن به قید قرعه به چهل تن از شرکت کنندگان هدایای غیرنقدی اعطا شد.

  مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.