کد خبر : 35135
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹

‍ در قالب طرح 360 درجه

جداره و نماهای شهری منطقه ۱۹ به مساحت ۶ هزار متر مربع پاکسازی و رنگ آمیزی شد

جداره و نماهای شهری منطقه ۱۹ به مساحت ۶ هزار متر مربع پاکسازی و رنگ آمیزی شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از بهسازی ۶ هزار مترمربع از سیمای معابر و جداره‌های شهری با استفاده از رنگ‌های پوشاننده و رنگ آمیزی در نواحی یک تا سه خبر داد.

خبر روزانه – سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از بهسازی ۶ هزار مترمربع از سیمای معابر و جداره‌های شهری با استفاده از رنگ‌های پوشاننده و رنگ آمیزی در نواحی یک تا سه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور بیان کرد: به منظور ارتقاء کیفی و احیاء هویت از دست رفته برخی جداره های شهری عملیات پاکسازی بر روی دیواره های پل شهید بصیر در خیابان شهید لطیفی، خیابان های برادران شهید شکری، شهید عیسی بیگلو، انقلاب،بخشنده، ارسطو،نیایش و دیوار بوستان باران انجام شد.

همچنین هزار متر مربع رمپ و لوپ پل شهید هاشمی تا بزرگراه امام علی (ع) به رنگ زرد مشکی ترافیکی رنگ آمیزی شد.

به گفته این مسئول جداره‌های معابر درون شهری و بزرگراهی در راستای حفظ آراستگی مناظر شهری، ایجاد آرامش بصری و رفع آلودگی‌ها از مناظر عمومی شهری در قالب طرح ۳۶۰ درجه انجام شد و از آنجایی که شکل و منظر شهری در معرض دید مستمر شهروندان قرار دارد، بر همین اساس ضرورت دارد این معابر از نظر آلودگی های بصری ساماندهی تا تاثیرات مثبتی بر آرامش روانی بگذارد.

اخگر پور با اشاره به اینکه ارتقای زیبایی بصری مکان های عمومی رنگ آمیزی و رفع آلودگی بصری از روی دیواره پل های شهید صالحی و شهید بصیر انجام شده است افزود: این عملیات به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرا و دیواره ها و گارد ریل های ورودی بهشت زهرا (س) از محدوده صالح آباد تا درب باب الشهداء و جداول بزرگراه شهید رجایی حدفاصل پل علامه عسگر تا ورودی بهشت زهرا(س) به مساحت ۲۵۰۰ مترطول رنگ آمیزی می شود.

  ون سیار غربالگری دیابت در منطقه 19 به شهروندان خدمت رسانی می کند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.