کد خبر : 34838
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

در دومین جلسه کمیته باغات درشهرداری منطقه۱۲ ؛

تلاش برای توسعه ریه‌های تنفسی قلب تاریخی با تبدیل یک ملک مناسب به بوستان

تلاش برای توسعه ریه‌های تنفسی قلب تاریخی با تبدیل یک ملک مناسب به بوستان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۲ تهران از برگزاری دومین جلسه مشورتی و هماهنگی باغات درشهرداری منطقه دوازده پایتخت خبر داد

خبر روزانه – معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۲ تهران از برگزاری دومین جلسه مشورتی و هماهنگی باغات درشهرداری منطقه دوازده پایتخت خبر داد که طی آن، یک مصوبه در راستای افزایش و توسعه سرانه فضای سبز برای پیگیری و اجرا به همراه داشته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ تهران؛ فرزاد هنرور، در ابتدا به اقدامات انجام شده درجهت توسعه فضای سبز درمحدوده قلب تاریخی طهران اشاره کرد و گفت: درجلسه نخست باغات، با همراهی رئیس اداره املاک، رئیس اداره فضای سبز منطقه دوازده، نماینده سازمان نوسازی، دبیرکمیسیون ماده ۷، نماینده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد طی آن بررسی وضعیت ۸ ملک مناسب جهت تملک و توسعه فضای سبز این منطقه دردستور کار قرار گرفت که درنتیجه این بازدید‌ها ۶ ملک از ۸ ملک پیشنهادی با توجه به شاخص‌ها و ویژگی‌ها، مورد تأیید اعضای کمیته باغات قرارگرفت.

هنرور، اضافه کرد: املاک تأیید شده توسط کمیته باغات منطقه۱۲ شامل ۲ ملک در محله سنگلج، ۲ ملک در محله ایران، یک ملک در محله کوثر و یک ملک در محله دروازه‌شمیران منطقه بود که در راستای تملک و احداث بوستان و افزایش سرانه فضای سبز در این مدت پیگیری و نتیجه کار در جلسه دوم کمیته باغات مطرح و برای آن تصمیم‌گیری شد.

فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۲ تهران، خاطرنشان کرد: از گذشته تا به امروز افزایش سرانه فضای سبز شهروندان و توسعه ریه‌های تنفسی شهر یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده و هست. هرچند که این کار هزینه نگهداشت شهر را افزایش می‌دهد، اما شهرداری همواره این هدف را دنبال می‌کند، چراکه با توسعه و افزایش فضای سبز به دنبال بهبود زیست شهروندانش است.

  اهانت‌کنندگان به مدافعان حرم بر طبل رسوایی خود می‌کوبند

علیرضا حسیبی، رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه۱۲ تهران نیز در این باره گفت: در این جلسه مشورتی، اعضای کمیته باغات از جمله اداره املاک شهرداری منطقه ۱۲ ضمن ارائه گزارش کار و اقدامات انجام شده در زمینه تملک املاک انتخاب شده جهت تبدیل به بوستان و پیگیری مصوبات جلسه گذشته را مطرح و نتیجه آن را اعلام کردند.

حسیبی، تصریح کرد: در این جلسه مشورتی پیگیری جهت توافق و تملک یک ملک مناسب درمجاورت بوستان دکترحسابی واقع در محدوده ناحیه ۳ و محله سنگلج به مساحت تقریبی ۷۵۰ متر مربع مصوب شد و پیگیری آن در دستور کار اداره املاک منطقه دوازده قرار گرفت تا درصورت توافق با مالک و خریداری به بوستان تبدیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.