تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

تجلیل از آزادگان سرافراز مسجدسلیمانی در پتروشیمی مسجدسلیمان؛ با حضور اعضای محترم شورای تامین و رئیس بنیاد شهید

تجلیل از آزادگان سرافراز مسجدسلیمانی در پتروشیمی مسجدسلیمان؛ با حضور اعضای محترم شورای تامین و رئیس بنیاد شهید

با نزدیک شدن به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، دکتر عباس معظمی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، با حضور اعضای محترم شورای تامین و محمد عسگری، رئیس محترم بنیاد شهید مسجدسلیمان، میزبان جمعی از آزادگان سرافراز شهرستان مسجدسلیمان گردید و مهندس مولایی، فرماندار و حجت الاسلام مرعشی، رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان نیز طی مراسمی از ایثارگری‌های این عزیزان تجلیل کردند. این دیدار صمیمانه که در مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد، فرصتی مغتنم برای قدردانی از رشادت‌های آزادگان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

خبر روزانه –  با نزدیک شدن به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، دکتر عباس معظمی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، با حضور اعضای محترم شورای تامین و محمد عسگری، رئیس محترم بنیاد شهید مسجدسلیمان، میزبان جمعی از آزادگان سرافراز شهرستان مسجدسلیمان گردید و مهندس مولایی، فرماندار و حجت الاسلام مرعشی، رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان نیز طی مراسمی از ایثارگری‌های این عزیزان تجلیل کردند. این دیدار صمیمانه که در مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد، فرصتی مغتنم برای قدردانی از رشادت‌های آزادگان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم معنوی، که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد، مدیرعامل این شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از ایثارگری‌ها و مقاومت‌های بی‌نظیر آزادگان در دوران اسارت تقدیر و تشکر کرد. دکتر معظمی با اشاره به نقش مهم آزادگان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: آزادگان الگوهای برجسته‌ای از صبر، استقامت و ایثار هستند و ما مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان هستیم.

محمد عسگری، رئیس بنیاد شهید مسجدسلیمان نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، بر ضرورت تکریم و بزرگداشت مقام شامخ آزادگان تأکید کرد و اظهار داشت: آزادگان، گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید قدردان ایثارگری‌های آنان باشیم.

در ادامه این دیدار، آزادگان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار صمیمانه، از توجه و اهتمام مدیرعامل و کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان تشکر و قدردانی کردند.

  کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش که در مسیر خدمت به مردم دچار سانحه هوایی شده اند در شب میلاد امام مهربانی‌ها حضرت رضا (ع) دست بر دعا برداشته اند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.