تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

بازدید قائم‌مقام وزیر صمت و معاون وزیر ارتباطات از غرفه‌ ایرانسل

بازدید قائم‌مقام وزیر صمت و معاون وزیر ارتباطات از غرفه‌ ایرانسل

در اولین روز از برگزاری #الکامپ۲۷، دکتر سیدمهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از غرفه ایرانسل در بیست‌وهفتمین #نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بازدید کردند.

خبر روزانه – در اولین روز از برگزاری الکامپ۲۷، دکتر سیدمهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از غرفه ایرانسل در بیست‌وهفتمین #نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی، در طی این بازدید فرحی با تمرکز بر حوزه‌های فیبرنوری و نسل پنج تلفن‌همراه در غرفه ایرانسل، از اقدام‌های پیشرو ایرانسل در توسعه آخرین نسل‌های شبکه ثابت و همراه تقدیر کرد و فعالیت‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را در جهت توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، حائز اهمیت دانست.

معاون وزیر ارتباطات نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های ایرانسل در توسعه همه جانبه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها گفت: مهمترین برنامه توسعه‌ای دولت سیزدهم در حوزه شبکه ثابت، توسعه شبکه فیبرنوری بود که با کمک ایرانسل و سایر اپراتورها، به رکورد ایجاد دسترسی برای ۸.۵ میلیون خانوار رسیدیم و این مهم با برنامه‌های راهبردی وزارت ارتباطات، ادامه دار خواهد بود.

  اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.