تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱

ایرانسل با «جریانی به سوی هوشمندی» به الکامپ ۱۴۰۳ می‌آید

ایرانسل با «جریانی به سوی هوشمندی» به الکامپ ۱۴۰۳ می‌آید

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، روزهای ۹ تا ۱۲ تیر، در سالن اصلی (۳۸) بیست‌وهفتمین #نمایشگاه الکامپ، پذیرای بازدیدکنندگان است.

خبر روزانه – اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، روزهای ۹ تا ۱۲ تیر، در سالن اصلی (۳۸) بیست‌وهفتمین #نمایشگاه الکامپ، پذیرای بازدیدکنندگان است.

ایرانسل با نگاهی جامع و در تمام حوزه‌های فعالیت خود، شامل توسعه زیرساخت و کاربست‌های شبکه ۵٫۵G و فیبرنوری، سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، زیرساخت و محصولات دیجیتال، تحقیق و توسعه، فروش و توزیع، ارتباط با مشتریان، راهکارهای سازمانی، منابع انسانی، بومی‌سازی، ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان، امنیت شبکه، پایداری و… در #الکامپ۲۷ شرکت می‌کند.

شرکت‌های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین نیز در کنار ایرانسل در نمایشگاه حضور دارند.

ایرانسل همچنین حامی رویداد استارتاپی «الکام پیچ» در سالن ۸و۹ است و در رویداد جانبی «الکام تاکس» نیز مدیران ارشد ایرانسل، مطالبی مرتبط با تحول دیجیتال، هوش مصنوعی، FTTx و ۵G، روندهای آینده Techco و… را ارائه می‌دهند.

  پخش زنده جام جهانی کشتی از لنز ایرانسل

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.