کد خبر : 27565
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

اتمام تعمیرات اساسی خودرو هاي سنگين آتش نشاني

اتمام تعمیرات اساسی خودرو هاي سنگين آتش نشاني

با پیگیری ریاست آتش‌نشانی شرکت نفت سپاهان، دو دستگاه خودروی ولوو FM9 با کاربری اطفاء بوسیله آب و کف پس از ۱۵ سال در فرآیند تعمیرات اساسی قرار گرفتند.

خبر روزانه – با پیگیری ریاست آتش‌نشانی شرکت نفت سپاهان، دو دستگاه خودروی ولوو FM9 با کاربری اطفاء بوسیله آب و کف پس از ۱۵ سال در فرآیند تعمیرات اساسی قرار گرفتند.

این خودروها که به دلیل گذر زمان دچار ایرادات اساسی در سیستم لوله‌کشی و ترکیب فوم شده بودند، در واحد آتش‌نشانی شرکت نفت سپاهان بازطراحی شده و جهت انجام تغییرات و تعمیرات مورد نیاز برون‌سپاری شدند. تغییرات عمده‌ای که در این خودروها ایجاد شده است به شرح زیر می‌باشد: تغییر طراحی کابین‌ها به منظور استفاده بهینه از فضا و چیدمان تجهیزات تعمیر اساسی پمپ‌های آب و فوم تغییر مانیتور یکی از خودروها به مانیتور برقی با قابلیت کنترل با سیم تغییر مانیتور خودروی دوم به مانیتور برقی برند TFT با قابلیت کنترل از راه دور بی‌سیم و کنترل دبی آب خروجی. لازم به ذکر است که این مانیتور یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین مانیتورهای دنیا بوده که در حال حاضر در منطقه انرژی منحصر به فرد است. تغییر پمپ اصلی خودروی دوم به پمپ برند زیگلر تعمیرات اساسی مخازن آب و فوم هر دو خودرو بهینه‌سازی سیستم پنوماتیک خودروها لازم به توضیح است؛ که در حادثه اخیر آتش سوزی واحد تقطیر ۳ پالایشگاه نفت اصفهان، تیم آتش‌نشانی شرکت نفت سپاهان با یکی از این خودروها، عملیات موفقی را در همکاری با دیگر گروه‌ها انجام داد که عملکرد تیم و خودرو مورد توجه ویژه مدیریت بحران استان، قرار گرفت.

  بازدید گروه مشارکت و همکاری انرژی و مواد نهاد ریاست جمهوری از پالایشگاه نفت سپاهان

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.