کد خبر : 32208
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۲۱

آیین پرچم گردانی حرم مطهر رضوی از میدان ارگ تا بازار تهران

آیین پرچم گردانی حرم مطهر رضوی از میدان ارگ تا بازار تهران

آیین استقبال از خدام امام رضا (ع) و پرچم گردانی حرم مطهر رضوی بمناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) با حضور شهردار منطقه ۱۲ ،جمعی از مدیران وشهروندان از میدان ارگ تا بازار تهران برگزار شد.

خبر روزانه – آیین استقبال از خدام امام رضا (ع) و پرچم گردانی حرم مطهر رضوی بمناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) با حضور شهردار منطقه ۱۲ ،جمعی از مدیران وشهروندان از میدان ارگ تا بازار تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) مراسم استقبال از خادمین امام رضا (ع) و پرچم گردانی بیرق متبرک به ضریح امام رضا (ع) توسط خادمین در منطقه ۱۲ برگزار شد.

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ گفت : هدف ازبرگزاری آیین پرچم گردانی در اقصی نقاط ایران، زیارت فراگیر و گسترده همه عاشقان امام رضا (ع) است.

وی تصریح کرد: وصل شدن به شمس الشموس عامل بزرگ شدن روح و وسعت کمالات و افزایش معرفت انسان است.

شهردار منطقه ۱۲گفت: دهه کرامت بیشترین و بهترین فرصت عرض ارادت و زیارت از راه دور برای تمامی محبان ولایت و امامت خاصه امام الرئوف با صفات مهربانی فراگیر و قابل درک و لمس است.

گفتنی است در این آیین مشتاقان و دلدادگان امامت و ولایت مینابی با شور و شعف بسیار از خادمین حرم رضوی استقبال نمودند و با سردادن نوای دلنشین «رضا(ع)؛ رضا(ع)» و اهدای گل به خادمان عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت امام رضا (ع) را به منصه ظهور رساندند.

  ساماندهی معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و متکدیان جهت تامین امنیت ورود گردشگران نوروزی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.