تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

بانک پارسیان پیشگام در ارائه خدمات غیرحضوری؛

آنلاین حساب بازکرده و خدمات دریافت کنید

آنلاین حساب بازکرده و خدمات دریافت کنید
بانک پارسیان زیرساخت‌ها و ابزارهای لازم برای ارائه غیرحضوری خدمات بانکی شامل افتتاح حساب و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه را به‌صورت آنلاین فراهم ساخته است

بانک مرکزی باهدف کاهش مراجعه حضوری مردم به بانک‌ها ضوابط اجرایی «دستورالعمل حدود و چگونگی ارائه غیرحضوری خدمات پایه به ارباب‌رجوع» را به بانک‌ها ابلاغ کرد. بر اساس این بخشنامه، بانک‌ها موظف شده‌اند زیرساخت‌ها و ابزارهای لازم برای ارائه غیرحضوری خدمات بانکی شامل افتتاح حساب و دریافت تسهیلات را به‌صورت آنلاین فراهم سازند.
در همین راستا؛ بانک پارسیان به‌منظور سهولت دسترسی مشتریان و متقاضیان به خدمات و صرفه‌جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، علاوه بر ارایه خدمات غیر حضوری در بسترهای اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک و … ، امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بستر « همراه بانک پارسیان من» با قابلیت دریافت کارت بانکی درب منزل را فراهم کرده و همچنین سامانه ارائه خدمات غیرحضوری دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه را نیز در بستر تلفن همراه، طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی کرده است که این خدمت نیز از طریق « اپلیکیشن تاپ» قابل‌دسترسی است.
با راه‌اندازی سامانه خدمات غیرحضوری تسهیلات بانک پارسیان، دریافت مدارک موردنیاز پرداخت تسهیلات به‌صورت غیرحضوری فراهم شده و متقاضیان می‌توانند مدارک و مستندات موردنیاز جهت دریافت تسهیلات را از طریق تلفن‌ همراه و استفاده از اپلیکیشن تاپ بارگذاری و برای شعبه ارسال کنند. پس از تائید مستندات بارگذاری شده توسط شعبه مربوطه، متقاضیان فقط یکبارجهت احراز هویت و دریافت تسهیلات به شعبه مراجعه می‌کنند.
این سامانه در فاز نخست به‌منظور ارائه خدمت به متقاضیان تسهیلات ازدواج اجرا شده و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان تصمیم دارد در راستای تکمیل سبد محصولات خود طی فازهای بعدی که در حال پیاده‌سازی و عملیاتی شدن است، امکان استفاده غیرحضوری از تمام خدمات را در این بستر برای هم‌وطنان عزیز فراهم سازد.

  جوایز هشتمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.