کد خبر : 32589
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷

شهردار منطقه ۱۲ خبر داد:

آغاز احداث پروژه سوله ورزشی ادیب الممالک در محله قیام

آغاز احداث پروژه  سوله ورزشی ادیب الممالک در محله قیام

شهردار منطقه ۱۲ تهران از آغاز طراحی نقشه های فاز دو احداث پروژه سوله ورزشی ادیب الممالک در محله قیام خبر داد.

خبر روزانه – شهردار منطقه ۱۲ تهران از آغاز طراحی نقشه های فاز دو احداث پروژه سوله ورزشی ادیب الممالک در محله قیام خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت : در حقیقت کم تحرکی افراد عامل مؤثری برای افزایش بیماری ها از قبیل(دیابت، چاقی، ناراحتی های قلبی و همچنین ازدیاد مرگ و میر) شده است.

وی ادامه داد :به دلیل مشغله بیش از حد شهروندان، نبود فرصت کافی جهت انجام تمام کارهای روزمره و نیز فاصله زیاد بین مراکز خدمات رسانی شهری،وابستگی شهروندان به اتومبیل و سایر وسایل مدرن به شدت افزایش یافته است و فعالیت های اوقات فراغت نیز به نوعی تنظیم شده که کمترین تحرک و فعالیت بدنی را به همراه دارد.

شهردار منطقه۱۲ گفت:در این راستا نقش مدیریت شهری با طیف وسیعی از وظایف عمرانی و خدماتی در زمینه توسعه فضاهای ورزشی با هدف تأمین فضاهای لازم برای گذراندن اوغات فراغت شهروندان و پرداختن به امر ورزش حائز اهمیت است.

وحیدرضا انارکی محمدی افزود : در این راستا به همت معاونت فنی وعمران منطقه ، سوله بازیافت ناحیه ۵ که زمینی حدود ۶۰۰ متر مربع بود ، مقرر شد پس از الحاق ۲۰۰ متر مربع دیگر به سوله ورزشی تبدیل شود.

وی گفت: توسعه فضاهای ورزشی و تأمین آن برای رفاه حال شهروندان و گسترش آن در سطح محلات است، این دغدغه مدیریت شهری است که با ایجاد اماکن ورزشی در سطح محلات، توسعه سرانه ورزشی شهر را به بالاترین سطح ممکن برساند.

  ۴۵ باب واحد تجاری غیر مجاز به مساحت بیش از ۴ هزار متر مربع و ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع سوله غیر مجاز در منطقه ۱۹ رفع تخلف شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.