يكشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۲
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
کمبودی در قطعات جانبی لوازم برقی وجود ندارد | چاپ |

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهیه مطبوع لباسشویی و قطعات یدکی با بیان اینکه ۹۰ درصد نمایندگی و کارت‌های گارانتی در کشور بدون اطمینان و ثبات هستند، گفت: کمبودی در بازار قطعات جانبی لوازم برقی آشپزخانه وجود ندارد و تنها قیمت محصولات رشد قابل توجهی به خود گرفته است

علی جمالی در رابطه با شرایط خدمات پس از فروش شرکت‌های لوازم خانگی که بازار ایران را ترک کرده‌اند، گفت: اکثر قطعات ماشین‌های لباسشویی در ایران داخلی‌سازی شده و تأمین این قطعات از طریق تولید داخلی انجام می‌شود و این در حالی است که تأمین بسیاری از قطعات یخچال و فریزرهای وارداتی از بازار آزاد به مراتب راحت‌تر از فرآیند گارانتی است.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهیه مطبوع لباسشویی و قطعات یدکی تأکید کرد: بسیاری از محصولات وارداتی در ایران به‌طور دائم دارای نمایندگی نبودند و بازار خود را با این محصولات هماهنگ کرده است، از این‌رو بازار آزاد بدون توجه به شرکت‌های واردکننده و شرایط خدمات پس از فروش؛ به تولید، تأمین و عرضه لوازم‌ یدکی می‌پردازد.

 

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ تا ۹۰ درصد نمایندگی‌ها و کارت‌های گارانتی در سطح کشور بدون اطمینان و ثبات است و اتحادیه در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان، با شناسایی واحدهای نمایندگی و کارت‌های خدمات پس از فروش، آن دسته از خدمات که قابلیت انطباق با قوانین صنفی داشته‌اند را در چارچوب قانونی قرار داده‌ است.

 

جمالی گفت: لوازم‌ یدکی و مصرفی محصولاتی همچون یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی در کشور وجود دارد اما از ابتدای سال گذشته با افزایش قیمت بسیار زیادی روبرو شده است.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهیه مطبوع لباسشویی و قطعات یدکی بیان کرد: اتحادیه برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان شرایطی را فراهم کرده که قطعات و خدمات به‌صورت دقیق بررسی و قیمت‌گذاری شود و مصرف‌کنندگان می‌توانند اصالت قطعات و کیفیت خدمات را از اتحادیه استعلام بگیرند. ایسنا

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبر روزانه است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است